Zatrudnie asystentkę do pracy
public | Polska » dolnośląskie | |
campaign | Propozycja: aktualna | ID: 65ad4e1076d51 |
Poszukujemy osoby na stanowisko asystentki, zadaniem będzie wsparcie w codziennych obowiązkach biurowych, organizacja spotkań, prowadzenie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień, archiwizacja dokumentów, pomoc w organizacji podróży służbowych, obsługa klientów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, dbanie o zaopatrzenie biura w niezbędne materiały, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przekazywanie informacji, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wymagana dobra znajomość pakietu MS Office, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność, samodzielność, inicjatywa, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
Podsumowanie wygenerowano automatycznie.Pełna treść oryginalnej oferty poniżej.
Dodatkowe szczegółowe informacje na temat tej oferty, otrzymasz kontaktując się bezpośrednio z ogłoszeniodawcą za pośrednictwem dostępnego poniżej formularza kontaktowego poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Oceń wynagrodzenie: Dokonaj oceny przyciskiem |
Rozwiń opcje kontaktowe: |
- Formularz kontaktowy
- Kontakt dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... » - Kontakt telefoniczny
- Telefon dostępny po zalogowaniu...
Jeśli nie masz konta zarejestruj się tutaj... »Rejestracja tutaj... »
Przesłane dane kontaktowe zostały zweryfikowane za pomocą kodu SMS wysłanego na numer podany w ofercie. Publikacja oferty nastąpiła po zweryfikowaniu podanego w ofercie numeru telefonu.
library_books Obsługa administracyjna biura » | |
library_books Wypełnianie ankiet zdalna » | |
library_books Zdalna obsługa biurowa firmy » |
|